Оцінка теми:
  • 1 голос(ів) - 5 у середньому
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Сплата за комунальні послуги - Форум ЖК "Авангард" від УкрБуд

#21
В кого переплата за одним з рахунків ФКС, а за іншим - борг. Або хто зазначений в списку боржників при тому, що боргу нема, контакти бухгалтерії ФКС:

+380445979118
+380669827981

працюють до 16.00
Відповідь
#22
Доброго дня соседи!
Поздравляю Вас с первым снегом, желаю хорошего настроения и тепла.

Скажите пожалуйста кокой тариф у нас по договору с ФКС (содержанию дома и придомовой территории + управления домом) ???

7,41 грн/м2 или я ошибаюсь ??

Охрана 100 грн/квартира ??
Відповідь
#23
(14.11.2018, 12:06)Николай Написав: Доброго дня соседи!
Поздравляю Вас с первым снегом, желаю хорошего настроения и тепла.

Скажите пожалуйста кокой тариф у нас по договору с ФКС (содержанию дома и придомовой территории + управления домом) ???

7,41 грн/м2 или я ошибаюсь ??

Охрана 100 грн/квартира ??

Так, все вірно, в договорі такий тариф 5.41 + 2 за управління з квадрата, + 100 з квартири за охорону. Останнє підвищення до 5.59 Форвард Київ Сервіс пояснює підняттям тарифу на вивіз сміття:
Цитата:У зв’язку з підвищенням тарифу на вивіз твердих побутових відходів  ТОВ «Київська муніціпальна служба" з 120 грн до 156 грн за 1 куб м сміття, компенсація витрат за утримання будинку  складає 0,60 грн/м2 (згідно фактичних витрат 11 400 грн/19024 м2, що дорівнює 0,60 грн/м2)

Договір з ФКС в нас є в закритому розділі: https://forum.avangard.org.ua/thread-22.html . Закритий розділ тільки для підтверджених сусідів.
Відповідь
#24
Дякую Іване за відповідь.

Я так розумію, що за жовтень місяць ми змушені платити більше за комунальні послуги ФКС ніж у нас прописано в договорі ??? Чи, я так розумію , що нам потрібно буде перепідписувати договора ?
Відповідь
#25
(14.11.2018, 15:54)Николай Написав: Дякую Іване за відповідь.

Я так розумію, що за жовтень місяць ми змушені платити більше за комунальні послуги ФКС ніж у нас прописано в договорі ??? Чи, я так розумію , що нам потрібно буде перепідписувати договора ?
якщо по правильному, ми повинні були підписати додаткову угоду на підвищення. Я задавав ОІ це питання, внятної адекватної відповіді не отримав. Тільки щось типу "давайте бути реалістами, ніхто не буде підписувати дод. угоди"
Відповідь
#26
Дякую.
Я зрозумів, що кожний приймає рішення сам.
З юридичної точки зори ми не в праві платити більше ніж в нас зазначено в договорі. Це можна оспорити в суді.
Відповідь
#27
(14.11.2018, 17:03)Николай Написав: Дякую.
Я зрозумів, що кожний приймає рішення сам.
З юридичної точки зори ми не в праві платити більше ніж в нас зазначено в договорі. Це можна оспорити в суді.

Я збираюсь написати в ФКС офіційного листа з цього приводу. Особисто для мене не проблема платити на 15 копійок більше. Але принципово хочу, щоб все було по правильному. Інакше завтра нам поставлять ще 15 копійок, потім ще. А обслуговування при цьому як було так собі, так і лишилось, так собі.
Відповідь
#28
Усім, хто не здавав показники по гарячій воді (а не здавав ніхто), було нараховано по 3 куба води. Для того, щоб скасувати це нарахування, треба подзвонити ‭+380442474040 і в телефонному режимі передати показники (нульові). Надалі потрібно передавати показники щомісяця.
Відповідь
#29
з приводу гарячої води (цитую з вайбера):

Цитата:Позвонил в Центр Коммунального Сервиса (044 247 40 40).

1. Начисления автоматические, из-за того, что мы не вносим показания.

2. В телефонном режиме их можно вернуть на начальные, то есть счёт обнулить.

3. Наши счётчики в их системе есть, но они не опломбированы. Поэтому, они просят обратиться в сервисный центр и заказать опломбировку.
Відповідь
#30
Подавати показники за тепло і гарячу воду можна на сайті тепломереж. Також рекомендується зареєструватись на https://www.gioc.kiev.ua, там менше проблем з особовими рахунками. Багато людей жаліються на те, що сайт тепломереж не бачить особових рахунків.
Відповідь


Швидкий перехід:


Переглядають: Гості: 1